PS. 本原創翻譯作品,欲轉載請註明出處:cjtaotao。

 

Don't Forget About Me

If I fall, can you pull me up?
如果我墮落了,你能將我拉出深淵嗎?
Is it true, you're watching out
這是不是玩笑話,你看得出來
And when I'm tired, do you lay down with me?
如果我累了,你會長伴我身旁嗎?
In my head so I can sleep without you?
或乾脆住在我的腦裡,我才能獨自入眠

Hey, hey
嘿,嘿
Without you there's holes in my soul
失去你以後,我的靈魂破了洞
Hey, hey
嘿,嘿
Let the water in
只好以淚水填空

Wherever you've gone?
你跑哪兒去了呢?
How, how, how?
又是如何去的?
I just need to know
我只是想知道
That you won't forget about me
你會否因此忘了我
Wherever you've gone?
你跑哪兒去了呢?
How, how, how?
又是如何去的?
I just need to know
我只是想確認
That you won't forget about me
你會否從此忘了我

Lost through time and that's all I need
忘掉一切吧,這是我所能做的
So much love, then one day buried
畢竟累積多少愛,總有一天終得隨我埋葬
Hope you're safe, cause I lay you leaves
希望你能一切安好,因為未來日子,我沒辦法繼續照看你
Is there more than we can see?
我們之間還能有前景嗎?
Answers for me
拜託你,告訴我吧

And hey, hey
嘿,嘿
Without you there's holes in my soul
失去你以後,我的靈魂破了洞
Hey, hey
嘿,嘿
Let the water in
僅能以淚水填空

Wherever you've gone?
你跑哪兒去了呢?
How, how, how?
又是如何去的?
I just need to know
我只是想知道
That you won't forget about me
你會否因此忘了我
Wherever you've gone?
你跑哪兒去了呢?
How, how, how?
又是如何去的?
I just need to know
我只是想確認
That you won't forget about me
你會否從此忘了我

And I get lonely without you
沒你的生活,我會很寂寞
And I can't move on
我失去勇氣,再向前走
And I get lonely without you
沒你的生活,我很寂寞
I can't move on
再也走不動
Move on
走不動

Wherever you've gone?
你跑去哪了呢?
How, how, how?
又是如何去的
I just need to know
我只想確知
That you won't forget about me
你能否別忘了我

 

PS. 本原創翻譯作品,欲轉載請註明出處:cjtaotao

arrow
arrow

    虛妄之花 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()