PS. 本原創翻譯作品,欲轉載請註明出處:cjtaotao。

 

Happy

[Verse 1:]
It might seem crazy what I'm about to say
你或許覺得,我待會要說的話很瘋狂
Sunshine she's here, you can take a break
但有了陽光閃耀,你終於能稍作小憩
I'm a hot air balloon that could go to space
而我就是顆熱氣球,隨時能飛上天際
With the air, like I don't care, baby, by the way
只要有空氣,沒其他事好在意,寶貝我還想順道一提

Uh

[Chorus:]
Because I'm happy
因為我開心
Clap along if you feel like a room without a roof
拍拍手吧,如果覺得自己像棟房子,沒有屋頂
Because I'm happy
因為我開心
Clap along if you feel like happiness is the truth
拍拍手吧,如果覺得能感受快樂,是唯一真理
Because I'm happy
因為我開心
Clap along if you know what happiness is to you
拍拍手吧,如果覺得這份快樂,只奉獻給你
Because I'm happy
因為我開心
Clap along if you feel like that's what you wanna do
拍拍手吧,如果這就是你之所以做的原因

[Verse 2:]
Here come bad news talking this and that, yeah,
假設聽到人們七嘴八舌的壞消息
Well, give me all you got, and don't hold it back, yeah,
全交給我吧,別把壞心情帶回去
Well, I should probably warn you I'll be just fine, yeah,
哦,也許我該先提醒你: 那影響不了我的,別憂心
No offense to you, don't waste your time
這並非冒犯,也別浪費時間
Here's why
讓我告訴你原因--

[Chorus]

Hey
Go
Uh

[Bridge:]
(Happy)
Bring me down
想使我沮喪
Can't nothing
不可能的事情
Bring me down
想使我沮喪
My level's too high
我心情好到不行
Bring me down
想使我沮喪
Can't nothing
門都不給你
Bring me down
想使我沮喪
I said (let me tell you now)
我要說--(讓我告訴你!)
Bring me down
想使我沮喪
Can't nothing
不可能的事情
Bring me down
想使我沮喪
My level's too high
我心情好到不行
Bring me down
想使我沮喪
Can't nothing
門都不給你
Bring me down
想使我沮喪
I said
我說--

[Chorus 2x]

Hey
Go
Uh

(Happy) [repeats]
Bring me down... can't nothing...
想讓我沮喪... 不可能的事情...
Bring me down... my level's too high...
想讓我沮喪... 我心情好到不行...
Bring me down... can't nothing...
想讓我沮喪... 門都不給你...
Bring me down, I said (let me tell you now)
想使我沮喪,我說--(讓我告訴你原因!)

[Chorus 2x]

Hey
C'mon

 

PS. 本原創翻譯作品,欲轉載請註明出處:cjtaotao。

arrow
arrow

    虛妄之花 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()